Els germans Osorio van viure els seus dies de glòria en la dècada dels 90 amb el grup de música electrònica Supergalactic. Després de la seva separació, van jurar que no tornarien a veure's les cares mai més. Però una quantiosa suma de diners per donar el pregó en el seu poble natal podria marcar una excepció.