Mishima va tancar el 37è Mercat de Música Viva de Vic amb un concert molt especial a la plaça Major, l'escenari més emblemàtic. Un concert molt emotiu que va retre homenatge al desaparegut Marc Lloret, que va ser integrant del grup i director del Mercat durant 14 anys.